My various pages

Pages about various interests:

Currently Here

Monday, January 23, 2006

For Taiwanese readers


嗨!台灣的讀者們,歡迎您們來參觀我的部落格。在這一頁,你們會看到我網誌內所有跟台灣有關的文章。我喜歡台灣,我非常高興能夠跟您們分享我的台灣經驗,但請了解我是外國人,有些事情對我來說可能是首次體驗,甚至有些不尋常,可是我會盡量以開放的心態去體驗及觀察這一切。我很高興能夠認識台灣的朋友,並且也歡迎您們在網誌內留言給我,我會盡力回覆你們的留言。謝謝你們!

▷ 中文版的台灣文章 (简体字)

恭喜發財! 2011
生日快樂, 寶貝!
韓國女性與台灣女性的比較
我如何看台灣的年輕人
來台北旅行吧! (来台北旅行吧!)

▷ WRITING FOR OTHER WEBSITES


TaipeiTravel.net: 10 must-see spots in Taipei City
TaipeiTravel.net: Tips for first time visitors to Taipei


▷ 以下的連結都是英文版

Everything about a Taiwanese wedding
Taiwanese girls: What experts say
Taiwanese girls: Stereotypes and reality
Interracial relationships in Taiwan
Interracial couples in Taiwan's commercials
Working for a Taiwanese IT company
How to get a job in Taiwan?



Back to: Home | Main Contents | Sitemap.